Про результати опитувань здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем вищої освіти ОП «Польська мова і література» 03 жовтня 2022 року на кафедрі світової літератури і порівняльного літературознавства відбулася онлайн зустріч здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, професорсько-викладацького складу кафедри, стейкголдерів ОП в особі випускниці, учительки ОП школи-ліцею № 23 імені Романа Гурика Уляни Боцюрко (представниці дирекції), приватного підприємця фірми «Буд Експрес» Юрія Бондаренка, приватного підприємця Михайла Сеньківа. У ході зустрічі стейкголдери і усі учасники освітнього процесу обговорили результати опитувань щодо доцільності упровадження нових ОК, перекладацької практики в ОП. Також гарантом ОП було оприлюднено результати опитувань студентів щодо реалізації ОП. Стейкголдер, приватний підприємець Ю. Бондаренко, зокрема наголосив на важливості підготовки фахівців польської мови особливо сьогодні, коли для підприємців важливо розширювати ринки праці, а тому вкрай необхідним є фахівецьперекладач саме польської мови, країни-сусіда, із якою реалізовується торгівельна, логістична діяльність. Пані Уляна Боцюрко – випускниця ОП, учитель польської мови ліцею № 23 імені Романа Гурика (м. Івано-Франківськ) – підкреслила важливість дисципліни основної слов’янської мови, перекладознавчих мовних і літературознавчих дисциплін у провадженні освітньої діяльності. Присутніх було ознайомлено із звітом опитування щодо реалізації освітньопрофесійної програми «Польська мова і література»: Об’єкт дослідження – студенти освітнього рівня магістр спеціальності 035 Філологія (2-й курс) Генеральна сукупність – 10 студентів. Отримано відповідей – 10 Тип вибірки – доступна вибірка Метод збору інформації – онлайн анкетування Строки проведення – вересень 2022 р. Результати: У цілому студенти визначають навчання за освітньою програмою, як таке що дозволяє отримати необхідні фахові компетентності із польської мови і літератури, перекладознавства (9 – погоджуюсь, 1 – частково погоджуюсь). Критерії оцінювання результатів навчання у навчальних курсах є зрозумілими та об’єктивними (10 – погоджуюсь), викладачі надають додаткові роз’яснення та консультації, коли мені це необхідно (10 – погоджуюсь), на кафедрі створені умови для заняття науково-дослідницькою роботою (участь у конференціях, спільне з викладачами написання наукових статей, залучення студентів до дослідницьких проєктів тощо) (9-погоджуюсь, 1 частково погоджуюсь), матеріально-технічне забезпечення (література, обладнання тощо) Університету та кафедри є задовільним для досягнення програмних результатів навчання (10- погоджуюсь). Резюме: результати опитувань здобувачів щодо реалізації програми «Польська мова і література» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти та окремих її освітніх компонентів оцінено як такі, що в цілому засвідчують високий рівень підготовки на ОП.